چهارسوق
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : ولی غلامی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
شنبه 14 دی 1398 :: نویسنده : ولی غلامی

برندسازی یا برندینگ

برندسازی یا برندینگ barnding}} ، موضوع پر گفت و گو که در رستوران ها و جلسه های کاری و پارکینگ شرکت‌ها و کافی شاپ و … توسط مدیران و روسای هر شرکت و مجموعه ای مورد بحث است و به آن توجه می شود و برای آن هزینه می کنند .

در ایران نیز صحبت برندینگ و برندسازی بسیار شنیده می شود و مشاوران بسیاری در این زمینه فعالند .

مفهوم و مضمون برندسازی با برندینگ از لحاظ علمی و اجرایی متفاوت است و به اشتباه به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند .

پروسه برندسازی بیشتر متمرکز روی ایجاد و افزایش سطح آگاهی برند می باشد و بواسطه برنامه های ترویجی و تبلیغاتی به ثمر می رسد و طراحی هویت برند بخش اساسی این پروسه محسوب می گردد. اما برندینگ به یک پروسه مادری گفته می شود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب ما برای مشتری می گردد ، تمام چیز‌هایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شما شامل حس تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند شامل این مجموعه فعالیت ها می باشد ، در این مقاله ما برای جلوگیری از این پیچیدگی ها برندسازی را معادل برندینگ قرار داده ایم و هر جا برندسازی ذکر می شود همان برندینگ مورد نظر ما می باشد .

بسیاری هنوز تصور می کنند که برند و برندینگ طراحی لوگو و انتخاب فونت سازمانی می باشد و نمی‌دانند که کل کار برندینگ به زبان ساده این موضوع می باشد که شما قرار است "ذهنیت" مردم را نسبت به برندتان به شکل خاصی دربیاورید ، خاص شوید و بنا به دلایلی افرادی {خاص یا عام} به سمت برند شما حرکت کنند و از برند شما در برابر دیگر برندها استفاده کنند .

در پروسه برندسازی همه‌ی آیتم های بصری برندتان از لوگو و فونت گرفته تا مدل طراحی کارت ویزیت و بروشور تنها و تنها یک ابزار برای برندینگ هستند و نه کل برندینگ !!!

از کجا باید شروع کرد ؟!!!

امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی خود می گوید: "برای ایجاد برند 8 ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند :

  • تبلیغات
  • روابط عمومی
  • پیشبرد فروش
  • بازاریابی مستقیم
  • فروش شخصی
  • بسته بندی
  • رویدادها و اسپانسرینگ
  • خدمات مشتری

در مجموع برندینگ ، پروسه ای است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد و

بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد.

به عقیده بزرگان عرصه برندسازی یا برندینگ :

"برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد."

برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند {BRAND} باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می گردد ، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات گردد ، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت می باشد .

برندینگ یا برندسازی

برندینگ یا برندسازی - ابزاریست برای بدست آوردن برتری در بین رقبا مورد استفاده قرار می گیرد .

برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک محصول یا خدمت می باشد ، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان محصولات و خدمات یک شرکت را درک می کنند و مورد استفاده قرار می دهند و نسبت به آن تجربه کسب می کنند .

برندینگ چیزی بسیار فراتر از داشتن یک لوگو می باشد !!!

برندسازی ایجاد تمایزی منحصر بفرد می باشد که برای مشتریان و کارکنان و مدیران یک سازمان اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند موجب می گردد هزینه های یک شرکت به واسطه جلوگیری از سرمایه گذاری های نامناسب و بی هدف به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا کند .


سودآوری به واسطه جذب مشتریانی وفادار به طور چشم گیری افزایش می یابد و از همه مهم تر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان می گردد که ارزش آن می تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی های فیزیکی آن سازمان باشد .

کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار بدون تفکر برندینگ و محوریت برند برای آن یک اشتباه نابخشودنی در تجارت می باشد .

از دلایل مهم  برندسازی در نزد سازمان ها تمایل به رهبر بودن پیشی گرفتن در صحنه رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دست یابی به مشتریان کم هزینه تر می باشد . منظور از مشتریان کم هزینه تر این می باشد که در صورتی که مشتری با برند سازمان آشنا گردد و احساس مناسبی نسبت به آن پیدا کند ، سازمان هزینه تبلیغات و زمان و… کمتری برای تبدیل وی به یک مشتری بالقوه یا وفادار صرف خواهد کرد .

ضرورت برندسازی یا برندینگ - Branding

ضرورت داشتن یک برند از این جهت که با توجه به حرکت جوامع مصرفی به سمت‌ مدگرایی و در اختیار داشتن برند یا نام‌های تجاری معتبر یکی از راهکارهای ایجاد تمایز و شخصیت به شمار می رود .

اهمیت برند برای مشتری به واسطه ی دانش مشتری از برند ایجاد می گردد ، که بواسطه تعدادی از عوامل ناشی می گردد ، اما شاید دو مورد زیر مهم ترین آنها باشند :

  • عمق برند - یا به عبارتی اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه بطور مثال بسیاری از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله Coca Cola – کوکالا تداعی می گردد .
  • گستردگی برند - هرچه رابطه مشتری با برند پیچیده تر باشد یا به عبارتی توسط تنوع تعاملات برند در ذهن بیشتر باشد ، فرصت ساخت وفاداری بلندمدت بیشتر است. همانند شرکت هایی چون تویوتا و Amazon و مدیاک

ضرورت برندسازی یا برندینگ

انواع برندسازی یا برندینگ Branding

تاکنون دسته بندی های مختلفی از انواع برندسازی توسط اساتید این حوزه مطرح شده است و اگر بخواهیم برجسته ترین نوع این دسته بندی ها را برشماریم به شرح زیر می باشد :

  • برندسازی مشارکتی یا Co-Branding: مشارکت با برندی دیگر جهت دستیابی به هدف
  • برندسازی دیجیتال : وب سایت، رسانه­ های اجتماعی ، بهینه سازی موتور جستجو ، استفاده از وب برای تجارت
  • برندسازی شخصی یا Personal Branding: روش ­ هر فرد برای ایجاد اعتبار و شهرت برای خودش
  • برندسازی علّی : برندتان را با یک نیت خیر خواهانه همسو کنید - یا مسئولیت اجتماعی شرکت
  • برندسازی کشوری : تلاش برای جذب توریست و کسب و کار

برندسازی شامل مباحث و مفاهیم مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند Brand Positioning ، نامگذاری برند ، انتخاب رنگ برند و طراحی هویت برند ( لوگو، آرم و…) ، توسعه برند ، ارزش برند و … می‌باشد.

چند نمونه برندهای مطرح در عرصه جهانی : والمارت - آمازون – ویکی پدیا – اوبر – اکسپدیا – هیوندای – نیسان – جنرال موتورز – اتیصالات – توتال – والت دیزنی – پپسی – مدیاک – لامبورگینی – ایرباس – بویینگ – فیسبوک – اینستاگرام – اچ پی – ایسوز – توییتر – لینکدین – پینترست و .....





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

جمعه 13 دی 1398 :: نویسنده : ولی غلامی

فلش کارت زبان

استفاده از فلش کارت انگلیسی یکی از متداول ترین راه های یادگیری زبان انگلیسی است. فلش کارت ها انواع مختلفی دارند ولی همۀ آن ها از یک روش برای جای گیر کردن مطلب در ذهن استفاده می کنند. ممکن است به نظر برسد یادگیری با فلش کارت انگلیسی به اندازه سایر روش های یادگیری جذاب نیست ولی باید پذیرفت که این یک روش کارآمد است که چندین قرن قدمت دارد و در به خاطر سپردن مسائل حفظی کمک بسیاری می کند.

021

چگونه فلش کارت انگلیسی به یادگیری شما کمک می کند؟

-1  فلش کارت ها باعث بازخوانی فعال ذهن می شوند. معمولا فلش کارت ها به صورت دو رویه طراحی شده اند. یعنی در یک طرف شما با سوال و در طرف دیگر با جواب مواجه می شوید. یا اینکه خودتان در ذهنتان این سوال و جواب را خواهید ساخت. هنگامی که شما به یک روی فلش کارت انگلیسی نگاه می کنید، قسمتی از ذهن شما به نام بازخوانی فعال درگیر می شود. یعنی شما بیشتر تلاش می کنید تا جواب را به خاطر بیاورید. درست برخلاف سایر روش های یادگیری مثل آزمون های چهار گزینه ای که جواب در مقابل شما قرار دارد یا خواندن متن کتاب که همه چیز را می توانید در همان متن پیدا کنید. در روش بازخوانی فعال نورون های بیشتری از مغز برای پیدا کردن ارتباطات میان دو موضوع درگیر می شوند و از آنجایی که فلش کارت انگلیسی با تکرار چند باره همراه است  بهترین راه برای یادآوری مطالب می باشد.  استفاده از فلش کارت انگلیسی، قسمت های مختلف مغز را برای یادگیری درگیر خواهد کرد.


-2  فلش کارت انگلیسی از قسمت یادگیری فراشناختی شما استفاده می کند. وقتی شما برای گرفتن جواب به روی دیگر فلش کارت انگلیسی نگاه می کنید، از خودتان می پرسید که پاسخ شما تا چه حد به جواب درست نزدیک بوده یا نبوده است. شما پاسخ خود را با متن فلش کارت انگلیسی مقایسه می کنید. این یک فعالیت فراشناختی در ذهن است. به این ترتیب به یک یادگیری عمیق تر دست پیدا می کنید.

 -3 فلش کارت انگلیسی باعث استقلال ذهنی و اعتماد به نفس خواهد شد. از آنجایی که فلش کارت انگلیسی جدا از کتاب است و شما در هر جایی می توانید آن ها را به همراه داشته باشید، دیگر نیاز به کتاب نخواهید داشت. با تکرار چند باره مطالب فلش کارت انگلیسی و یادگیری آن اعتماد به نفس شما هم بالاتر خواهد رفت.

022

خرید فلش کارت زبان انگلیسی

بهتر است که برای یادگیری ابتدا از روش های تشریحی و انجام تمرینات متعدد کمک بگیرید و بعد برای به حافظه سپردن مطالبی که کاملا یاد گرفته اید از فلش کارت انگلیسی استفاده کنید. خرید فلش کارت زبان انگلیسی مطمئنا به شما کمک خواهد کرد که سریع تر مطالب را به خاطر بسپارید. این فلش کارت ها انواع مختلفی دارند و مخصوصا در زمینه حفظ لغات انگلیسی می تواند بسیار مؤثر باشد. برای خرید فلش کارت زبان انگلیسی می توانید کالای مورد نیازتان را بر اساس سطح و مواردی که می خواهید یاد بگیرید انتخاب کنید. فلش کارت ها انتخاب های متعددی را به شما ارائه خواهند داد، مثلا فلش کارت های تصویری، فلش کارت های دو زبانه و تک زبانه. خرید فلش کارت زبان انگلیسی برای زبان آموزان کودک و نوجوان هم جالب است و می توانند با بازی و تفریح زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرند.






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جرقه آغازین صنعت هوایی با رویاپردازی برادران رایت برای پرواز انسان، زده شد. از آن روز تاکنون صنعت هوایی پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است و همین امر موجب شده است تا انسان ها از این صنعت بیشتر استفاده کنند.

پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن موجب شده است تا زندگی با سرعت بالاتری به پیش برود و برای این که بتوان هم پای این دنیا حرکت کرد باید زمان خود را به بهترین نحو برنامه ریزی کنیم تا دچار اتلاف وقت نشویم.

یکی از راه های جلوگیری از اتلاف وقت استفاده از سیستم حمل و نقل هوایی به جای سایر سیستم های حمل و نقل است چرا که سفر با هواپیما موجب می شود تا زمان کمتری را در مسیر باشید.

برای استفاده از این سیستم باید اقدام به خرید بلیط کنید. برای خرید می توانید روش های مختلفی را تجربه کنید. به سایت خود ایرلاین مراجعه کنید و بلیط مورد نظر را خریداری کنید. یا به فرودگاه بروید و به صورت حضوری بلیط خود را تهیه کنید که به صرفه نیست و وقت زیادی از شما می گیرد.

امروزه به دلیل گسترش این صنعت شرکت های زیادی در کنار ایرلاین ها از این سیستم حمل و نقل سود می برند و به فعالیت می پردازند. از جمله ی این شرکت ها می توان به شرکت هایی اشاره کرد که اقدام به تولید برنامه هایی برای خرید بلیط به صورت آنلاین کرده اند.

 

از جمله ی این شرکت ها می توان به Skyscanner، Google Flights، Travel Trends و Expedia Group اشاره کرد.

گوگل فلایتز همانطور که از نام آن بر می آید مربوط به شرکت گوگل است که در زمینه پروازی فعالیت می کند. اما روش فعالیت این نرم افزار به چه صورت است و چه ارتباطی به خرید بلیط هواپیما دارد؟

گوگل فلایتز چیست؟

گوگل فلایتز برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد تا به برنامه ی پروازی ایرلاین های مختلف دسترسی داشته باشید و علاوه بر آگاهی از زمان پرواز از قیمت بلیط های این ایرلاین ها نیز آگاهی داشته باشید.

به این صورت که زمانی که شما اطلاعات مربوطه مانند مبداً، مقصد و زمان پرواز مورد نظر خود را وارد می کنید گوگل فلایتز بر اساس فیلترهای مشخص شده بلیط های مربوطه را برای شما لیست می کند و می توانید بهترین بلیط را انتخاب کنید.

 

ویژگی دیگری که این نرم افزار دارد این می باشد که قیمت بلیط در یک روز قبل و بعد از تاریخ وارد شده را نیز به شما نشان می دهد تا با مقایسه آن ها ارزان ترین بلیط را خریداری کنید.

هم چنین این برنامه می تواند قیمت پروازهای هر ماه را به شما نشان دهد و در زیر تقویم خود نوار گرافیکی ای دارد که بالا رفتن و پایین آمدن قیمت ها را مشخص می کند.

چگونه از گوگل فلایتز استفاده کنیم؟
  • وارد com/flights شوید.
  • شهر یا فرودگاه مبداً و مقصد را وارد کنید. برای این کار می توانید از نقشه ای که گوگل در اختیار شما قرار می دهد نیز استفاده کنید.
  • نوع بلیط خود را انتخاب کنید: چارتر، یک طرفه، با توقف و …
  • در بالا تعداد مسافرین و کلاس پروازی را انتخاب کنید.
  • در تقویم تاریخ دقیق یا بازه زمانی را وارد نمایید
  • حال شما ارزان ترین بلیط های هر روز را مشاهده خواهید کرد.( البته تقریباً در هر 24 ساعت تنها یک بار قیمت ها به روز می شوند. )
  • از بین نتایج به دست آمده بلیط مورد نظر را انتخاب کنید
  • معمولاً پس از انتخاب بلیط مورد نظر برای تکمیل خرید به وب سایت شرکت هواپیمایی انتخاب شده برده می شوید.
  • برای لغو، تغییر زمان و حل هر مسئله ی دیگر در مورد بلیط هواپیما پس از خرید با شرکت هواپیمایی یا نمایندگی مسافرتی آنلاین آن تماس بگیرید.

یکی از معایبی که گوگل فلایتز برای کاربران ایرانی دارد مانند سایر سایت های بین المللی، نحوه ی پرداخت هزینه است. چرا که به دلیل تحریم های موجود امکان پرداخت به صورت مستقیم و با کارت های بانکی وجود ندارد.

 

حداقل می توانید از این طریق به لیستی از قیمت ها دسترسی داشته باشید و به راحتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین بلیط را برای خود تهیه کنید.

چرا گوگل فلایتز؟

1. سرویس گوگل فلایتز یک سرویس جست و جو برای بلیط مناسب است که علاوه بر فیلتر قیمت شامل فیلترهای متعدد دیگری نیز مانند امکانات و راحتی است که برای بسیاری از افراد موارد مهمی تلقی می شود، می باشد. بنابراین در این سرویس می توانید با مشخص کردن فیلترهای مورد نظر خود بهترین بلیط را برای سفر خود به دست آورید.

2. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که درگیر تبلیغات در سرویس های جست و جو برای بلیط شده باشید با وجود اینکه ایرلاینی به شما به عنوان ایرلاین بهتر معرفی شده باشد در حالی که امکانات مناسبی را به شما ارائه نکرده باشد. بهتر است تا این بار به گوگل فلایتز سری بزنید و از او راهنمایی بگیرید. چرا که گوگل فلایتز بدون جانبداری و حمایت از ایرلاین خاصی اقدام به لیست پروازهای مناسب برای شما می کند و این شما هستید که انتخاب می کنید کدام پرواز برای شما بهتر است.

 

3. تعطیلات آخر هفته است و نمی دانید که زمان خود را در کجا بگذرانید. این مسئله را به گوگل فلایتز بسپارید. این سرویس گزینه ای به نام "هر چی شانس بگه" دارد که می تواند بر اساس موقعیت مکانی شما جاذبه های گردشگری نزدیک شما را به شما نشان دهد و از بین این ها می توانید یکی را انتخاب کنید.

4. قیمت بلیط های هواپیما همواره در حال تغییر است و آگاهی از آخرین نرخ بلیط هواپیما یکی از مهم ترین موارد برای خرید بلیط است. این امکان در سرویس گوگل فلایتز قرار دارد و می توانید از آن بهره ببرید.

منبع : https://digiato.com/promoted/1171718





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

یکشنبه 1 دی 1398 :: نویسنده : ولی غلامی

نوروز کجا بریم؟

وقتی صحبت از یلدا و آغاز زمستان به میان می آید در پس ذهن ایرانی ها این فکر تداعی می شود که چیزی تا نوروز و آغاز سال نوی شمسی باقی نمانده و باید کم کم به فکر برنامه ریزی برای به استقبال رفتن از نوروز بشویم. اگر اهل سفر باشید حتما برای تعطیلات نوروز 99 برنامه سفر دارید اما سوال اصلی اینجاست که کجا؟ بهترین مقصد سفر برای نوروز 99 کجاست؟ آیا با اوضاع اقتصادی ایران و تورم سرسام آور هنوز می توانیم به کشورهای خارجی سفر کنیم؟ امروز برخی از مقاصد خارجی و تورهایی که قیمت مناسب دارند را به شما دوستان عزیز معرفی می کنم و حدود قیمت ها را بیان خواهم کرد تا اگر می خواهید پیش از فرارسیدن سال 1399 خورشیدی برای سفرهای خود برنامه ریزی کنید، با مشکلی مواجه نشوید.

تور زمینی وان

حتما شما هم نام شهر وان را شنیده اید، شهری زیبا در کشور ترکیه که در دو سال گذشته میزبان مسافران ایرانی بوده که به قصد خرید و یا طبیعتگردی به کشور ترکیه رهسپار شده اند. سفر به شهر وان بسیار آسان است زیرا این شهر به مرز ایران بسیار نزدیک می باشد و به ایرانی ها هم به راحتی اجازه ورود داده می شود. وان برای کسانی که زمان کافی برای سفر دارند اما نمی خواهند درگیر هزینه های سنگین سفرهای خارجی بشوند مناسب است اگر شما هم علاقه مند به سفر به شهری در کشوری خارجی هستید اولین توصیه ما به شما خرید تور زمینی ارزان و قیمت مناسب وان می باشد زیرا تور زمینی وان دیگر هزینه هواپیما ندارد و هزینه هواپیماست که قیمت تورها را به میزان زیادی افزایش می دهد با خرید تور زمینی وان به جای تور هوایی وان می توانید دست کم 1 میلیون تومان و حتی بیشتر در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تور زمینی ارمنستان

خرید تور زمینی ارزان و با قیمت مناسب ارمنستان و راهی کشور زیبا با مردم میهمان نواز ارمنستان شدن هم حال و هوای سال نوی شما را دگرگون می کند. آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی به عنوان مجری مستقیم تورهای زمینی و هوایی ارمنستان اولین انتخاب ما برای سفر به ارمنستان خواهد بود به همین خاطر توصیه می کنیم که از وبسایت تیم کوشای فلات پارس گیتی www.falat-pars.com دیدن کنید که همواره مسافرانشان از سفر با آنها راضی هستند و تورهایی بسیار با کیفیت را با قیمتی خوب و منصفانه در اختیارتان قرار می هند. با وجود این که زمان رسیدن به ارمنستان با تورهای زمینی بیشتر از تورهای هوایی است اما اگر تورهای خود را از آژانسهای حرفه ای خریداری کنید به قدری مسیر را برای شما دوست داشتنی می کنند که مسیر دیگر برایتان طولانی نخواهد بود.

تور زمینی باکو

شاید کمتر کسی از برگزاری تور زمینی باکو با قیمت ارزان و خوب باخبر باشد اما باید بدانید که اگر دوست دارید نوروز 99 خود را در کشور دیگری سپری کنید، خرید تور زمینی باکو می تواند تصمیمی عاقلانه باشد زیرا تعطیلات نوروز این فرصت را فراهم می کند که چند روز به محل کارتان نروید و کودکانتان از جو تحصیلی دور باشند و زمان کافی برای یک سفر زمینی به یادماندنی در اختیار شما قرار بگیرد. باکو قلب کشور آذربایجان است و هم برای کسانی که سفرهای مدرن را می پسندند و هم افرادی که علاقه مند به بازدید از بناهای تاریخی و پرسه زدن در کوچه پس کوچه های قدیمی هستند، مناسب می باشد، فرصت را غنیمت بشمارید و زودتر برای خرید تورهای باکو اقدام کنید تا شامل افزایش قیمت های پیش از نوروز نشوید و بتوانید به بهترین نحو سفر خود را برنامه ریزی نمایید.

تور استانبول

تجربه نشان داده که در هر فصل و هر شرایطی شهر استانبول، پرطرفدارترین شهر در کشوری خارجی برای ایرانی ها بوده و هست. خوشبختانه امروزه تور ارزان و باقیمت مناسب زمینی استانبول نیز وجود دارد تا افرادی که قیمت تور هوایی استانبول برایشان گران است بتوانند با تورهای زمینی خود را به این شهر زیبا و دوست داشتنی برسانند. فراموش نکنید که استانبول با تنگه بسفر زیبا و سواحل دوست داشتنی خود و معماری شگفت انگیزش و از همه مهمتر مراکز خرید لوکس و جذابش منتظر شماست تا نوروز 99 خود را در ان سپری کنید.

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از محبوب ترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که بر اساس آثاری که باستان شناسان به دست آورده اند از 158 سال پیش از میلاد مسیح انسان هایی در آنتالیا می زیستند؛ بنابراین سفر به شهر آنتالیا و خرید تور آنتالیا هم به افرادی که به تفریحات آبی علاقه مند هستند، توصیه می شود و هم به کسانی که از بازدید از بناهای تاریخی لذت می برند. یکی از پیشنهادات ما برای سفرهای نوروزی رزرو تور زمینی ارزان و با قیمت مناسب آنتالیا است.

 تور نوروز آنتالیا چند ماه پیش از فرا رسیدن نوروز ارائه می شود و می توانید به راحتی در میان گزینه های مختلف، بهترین تورها را انتخاب نمایید. فراموش نکنید که قدم زدن بر روی شن های طلایی رنگ ساحل، تفریح در پارک های آبی و شرکت در کنسرت های مختلف در نوروز 99 در شهر آنتالیا منتظر شما هستند.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



 
   
http://parsicd.ir
http://vbproject.ir
http://story-mag.ir
http://hicab.ir
http://estedrika.ir
http://pishtaztarash.ir
http://ishoone.ir
http://50005.ir
http://kurdmaskan.ir
http://mokhatabkhas.ir
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات